Followers

Thursday, May 5, 2011

(2) Angry Bird. Fenomenakah?

ok.fine.
kita still remaja.
so, blog ni perlulah diserap dengan unsur-unsur keremajaan ya dak?
selagi tak melampau batas-batas norma masyarakat takpe.
dan paling penting kita kena faham orang lain pun ada perasaan.
eh, perlu ke ada perasaan?
nevermind.bila maen game angry bird a.k.a. burung marah.
perasaan memainkan peranan penting.
oh.perlu ke?
tepuk kepala tanya tetikus anda? 
awat aku tembak burung-burung comei ni tak kena-kena pun monster yang tak berapa nak hensem tu?
ingat aku lahir-lahir kat dunia nia nak repeat stage yang sama ke? aiii....ni yang den xberapa nak gomar ni.
cabaran-cabaran *ketawa*



ni lah rupe burung-burung comei dalam game crazy angry bird ni. tapi, aku lagi comei la. *ketawa*


game ni asalnya untuk apple iOS je.
tapi, entah aku pun tak berapa nak kaji.game ni boleh plak ada untuk windows dan yang paling penting
leh main kt PC or laptop..yahoooooo

Sekarang ni, aku tengah main Angry Bird Seasons je. Itu pun dah boleh buat aku bosan. Bila nak habis pun aku tak taw. Banyak sangat game dan movie-movie best yang aku nak habiskan. so, take ur turn ya burung marah@angry bird. Tak lari telur yang kau kejar sangat tu...wakaka



Watak utama burung merah yang tak berapa nak hebat.tapi cool macam aku.kan3?



one happy family at home.aku yang tak berapa nak happy main game ni.payah kot.

3 comments:

Anonymous said...

dah habis dah semua level..hihihi.. :)

aDLi MUse said...

tak adil la camni.aiyakk

Anonymous said...

jgn jeles..hihihi